Post by mpathactidolta on Feb 8, 2022 0:40:27 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brutal Age: Horde Invasion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brutal Age: Horde Invasion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode glitch mynter ▞▞▞
▞▞▞ Brutal Age: Horde Invasion 2022 version ▞▞▞
Ace Defender: Dragon War رول پلیئنگ qads
Ingenting annet enn å betale for å vinne spillet. Spilte i en uke før jeg ble truffet non-stop av kinesiske spillere. Ikke spill dette spillet med mindre du har mye ekstra penger å bruke på oppgraderinger og tropper. Ellers lykke til.
Veldig fint spill alle burde prøve
Fantastisk spill, men mer høyborg er der. Bra spill
Alltid frakoblet og tving lukking Vennligst fiks det, takk
Knapt 5 minutter etter og jeg har allerede hatt 3 popup-vinduer som ber meg kjøpe noe - jeg forstår behovet for å tjene penger, men dette er bare ekkelt og rovdyr.
Spillet startet OK helt til den mektigste klanen på serveren bestemte seg for at de ville luke ut de tilfeldige spillerne. Spillmekanikken må oppdateres for å forhindre dette.
Jeg liker dette spillet, takk for dette spillet
Dette spillet vil holde deg på tærne og opptatt hele tiden. Det er veldig avhengighetsskapende
Jeg likte spillet til det begynte å dukke opp problemer som de nektet å fikse, ikke bare det, men de gir falske svar på problemene jeg forteller dem om som ikke har noe å gjøre med det jeg rapporterte til dem! Jeg ville få edelstener og skilpadder til å forsvinne uten at jeg brukte dem. når du forfalsker skilpadder står det at det vil gi deg 3, men det gir deg bare én, og dette er bare å nevne noen få problemer! ikke spill med mindre du vil bli dratt av!
Tyveri. Jeg betalte for en spesiell arrangementspakke og mottok den 23 timer etter at arrangementet ble avsluttet. det ble automatisk til 15 minutters hastighetsøkninger. Tap 4fun sier at dette er det samme og ok, jeg er uenig. Eventuelle penger du sender dem behandler som en gave, de er et utenlandsk selskap, som ikke er pålagt å gi deg noe, og du har ingen mulighet til å få tilbake pengene dine. Tap4fun stjal pengene mine, de vil stjele fra deg gitt tid, fortsett på egen risiko. Tyveri er den eneste måten å beskrive det på
anstendig spill, men alle de beste belønningene er for folk som er villige til å bruke penger.hvis du er ok med å aldri ha det beste, kan du prøve det.
Pengegrav. Vær forberedt på å bli mobbet og motivert til å bruke penger. Dette spillet er rigget og de fleste av de store brukerne er bare programmerere i forkledning. Jeg fant null returverdi i tidsbruk. Og fiskeminispillet er totalt bortkastet tid. Ikke kast bort tiden din på denne karen. Avinstallert.
Det kan bli ganske kjedelig noen ganger, men bortsett fra det likte jeg spillet.
Det er et flott spill, men det er foruten poenget ditt. Jeg vet ikke om det er på grunn av den siste oppdateringen, men jeg har mistet ALL fremgang. Appen tok meg til og med gjennom opplæringen igjen da jeg åpnet den.
IKKE KAST UT PENGENE DINE PÅ DETTE SPILLET! Hvis du vil ha en sjanse til å overleve i dette spillet, må du bruke MASSE penger hver uke (daglig, for mange av arrangementene). Kundeservicen er forferdelig, og utviklerne bryr seg ikke om kundeopplevelse i det hele tatt... med mindre du bruker tusenvis av dollar på det uendelige søppelet de slipper ut. Og hvis du ikke gjør det, kaster du bare bort tiden din fordi du aldri kan holde tritt med de som gjør det. Spar lommeboken, HOLD DEG BORTE!
elsket spillet, kom overens med klanen min.. brukte omtrent 600 dollar så langt fordi jeg likte det så godt... gjorde det ganske bra... så dukket det opp en begivenhet. HENDELSEN SA HØYE PRISER FOR EN ANSTEN 5-STJERNET KARAKTER KALLET BLIND DOMMER. Uansett etter å ha brukt nesten 100 dollar på 'obsidiian skilpadder' kan jeg like gjerne ha spilt gratis, for 80 spinn senere fikk jeg bare 3-stjernes karakterer.
Bra, men mange ting er ikke forklart. Koster belønninger og tropper
Veldig bra spill og inneholder ikke feil. Det er morsomt og du kan spille flere baser på én enhet og noen av pakkene deres er billige. Pakken deres starter fra 0,99 $. Jeg liker den pakken, men jeg har ikke mye tid til spillet. Så jeg kjøper ikke😅whatever....brutal alder er et bra spill.Du burde prøve det.
tenkte ikke så mye på det i begynnelsen, men viste seg å være et av de mest vanedannende spillene jeg har spilt så langt 👌
Jeg skriver aldri anmeldelser, men dette må sies. Dette spillet er en enorm pengevask hvis du ønsker å være konkurransedyktig, og det er greit for den rette mengden. Det verste er ikke pengene, men feilene i spillet som vil føre til at du mister de hardt opptjente ressursene og troppene du brukte pengene på. Utviklerne vil ikke erkjenne disse feilene, de vil skylde på enheten din eller internett for problemet.
Vurdert G. Vanedannende spill. Et utvalg av flotte aktiviteter for noen gratis, utenom hovedkrigsinnsatsen. 4 partnere og en dinosaur brukes, ikke helten. Forsvarsfeil i spillet, taktisk teleportering vil ikke unngå angrep. Hits på Empire innlagt på sykehus og ikke drept nok. Mangel på pakkeinnhold for pris. Mangel på edelstener for å skjerme p/dag for arbeideren. Fellespillet er det samme som GOW - Fire Age og annet i utvikling 2016/18/19. Anmeldelse av Protonumus [YouTube]
Oppdatert og nå vil den ha tillatelse til å få tilgang til telefonkontaktlisten min. Nei, har nettopp avinstallert det. Ingen grunn til at et spill trenger å kjenne anropsloggen min. Har spilt en stund, men det virker veldig unødvendig. Jeg likte spillet også.
Dette spillet er så fantastisk at jeg vil ha litt mer jeg var på dette spillet var i virkeligheten slik at jeg kunne være i kroppen uten å bli bygget
Brutal Age: Horde Invasion Strateji Oyunları ppgk
Som en som bruker kan jeg fortelle deg at du virkelig trenger å bruke penger for å gjøre noe. Folk som ikke bruker vil bli tvunget av pengebrukere til å drive jordbruk og donere ressurser til brukere som ikke ønsker å kaste bort tid og krefter på ressurser. De som ikke bruker har ingen mulighet til å konkurrere. Og det er en urovekkende mengde mennesker som bruker titusenvis av dollar på mindre enn et år på dette. Utviklere vil si at du ikke trenger å betale, men du kan ikke konkurrere med det.
Dette spillet har blitt altfor grådig for min smak. Ikke bry deg med å spille med mindre du ønsker å bruke minimum 20k USD for å være konkurransedyktig. Enda mer nå med de nye funksjonene. Hold deg unna
hvorfor tror du folk ikke har annet å gjøre enn å vente 15 timer eller mer på en oppgradering? Jeg lastet ned dette spillet for å få diamanter til et annet, jeg har blitt dratt av to ganger da jeg kjøpte 8-timers hastigheten, fikk ikke engang brukt dem, så nå venter jeg fortsatt, og jeg har investert 4 dager allerede, jeg vil ha mine DIAMANTER! Dette spillet ville vært ok, hvis de ikke la mer tid til hver oppgradering, kanskje gjøre kampene og utfordringene vanskeligere. Selv spillet med sultan var ikke så tregt
BETAL FOR Å SPILLE!!!! Du må bruke penger hele tiden for å prøve å holde tritt med vanlige spillere og bruke alle pengene dine for å bli en toppspiller. Spillerne er heller ikke vennlige. Du vil bli angrepet uten grunn og vil ikke ha en sjanse til å vokse. IKKE LAST NED!!! Urettferdig spill. Rapporter til Google!!
Spillet passer ikke til skjermen min. Jeg har en lang tykk stripe nedover midten av skjermen min. Jeg bruker en Samsung Galaxy View.
Fantastisk spill! Det er utrolig hvor mye action de kan pakke inn i et spill på telefonen din.
Ville vært et femstjerners spill, men det er for mye lønn for å vinne. Og arrangementene er totalt søppel siden du bare kan vinne arrangementet hvis du kjøper arrangementspakkene. For ikke å nevne det er bokstavelig talt noen arrangementer der du bare kan delta hvis du kjøper ting. I tillegg kjøper folk seg til maksnivået gården alle belønningene for det og utsletter svakere mennesker som ikke har brukt massevis av penger.
Støtten er forferdelig og den henger når det virkelig betyr noe. Tung lønn for å vinne også, og arrangementer er fullt basert på lønn for å vinne
Det er vanskelig å konkurrere mot pengebrukere... Du vil alltid være bakerst i spillet... Blir drept hele tiden. Penger ... Penger ... Penger ... Bruk og du blir sterk ...
jeg virkelig elsker spillet det er så vanedannende .... og jeg mener det på en god måte, men det eneste er at de bare sa serverrutertilkoblingsfeil, og jeg håper bare jeg får en god kompensasjon for det 😁 fortsett med det gode arbeidet.
Brutal Age: Horde Invasion ስልት gudx
Spillet er bra, men spådomssystemet er ikke bra. Jeg kjøper alltid safirskilpadde og håper å få ærapartnere. Men verdiløs får jeg hele tiden 2-3 stjerners partnere. Du har tatt mine 9k edelstener i dag og ga meg ubrukelige partnere i sapphire and golden turtle event i dag. Gi meg mine 9k edelstener tilbake eller belønn meg med 18 femstjerners partnere og partnere fra spesielle tidsalder.
Likte spillet og skjønte så hvor overveldende lønnen for å spille spillere er. Mods er så grådige at de har gitt dem fullstendig kraft. Med mindre du har tusenvis å bruke på et spill, ikke spill. Også, hvis du vil at modsene faktisk skal lytte og fikse problemer, vær forberedt. De vil ikke høre på deg med mindre du er en lønnsom person. Synd også, jeg kommer til å savne vennene jeg fikk her. Farvel 311, kommer til å savne dere
Jeg liker spillet, men det er en enorm betalingsmur. Jeg bruker bare 0,99 på noe og krever ledige belønninger for en liten stund. Burde ikke ha. Vent på penger. Jeg liker spillet, men alt er betalt. Synd.
tullete grafikk. og ikke klart for alle hvordan man spiller spillet er. griphice kan være bedre og spillstørrelse 400 mb bruker til å devolpe mange flere ting. Jeg tror jeg tenker da å spille dette spillet
God måte å drepe tid på. Imidlertid krasjer spillet KONSTANT!!!! Når det er fikset, endrer jeg vurderingen.
Nådde nivå 20, men spillet krasjet og viser en ny konto når jeg åpner den. Prøvde å kontakte kundeservice, men fortsatt ikke noe svar. Kontoen ble koblet til, men kunne ikke gjenopprette fremdriften. 😱
Det lønner seg å vinne spillet. Jo mer du bruker, jo mer kommer du til å bli kraftig. Jeg opplevde også feil og feil. Jeg kan ikke klikke på enkelte bygninger og gjenstander, og kundeservicen/supporten er treg med å fikse eller hjelpe meg med problemene mine. Spillet trenger forbedring, så jeg vil gi 3 stjerner for nå.
det er et bra spill ville gitt 5 stjerner hvis det ville la meg komme forbi skogkampen uten å fryse
Det er et morsomt spill, men altfor dyrt og vanskelig å dyrke uten å bruke penger. Chatrommene er også veldig irriterende med noen veldig frekke mennesker som kommenterer noen veldig ekle ting og deler personlig informasjon. Jeg har slettet spillet.
Dette spillet er fantastisk jeg elsker, og påloggingsproblemet ble løst, tusen takk
Å ha spillere på høyere nivå som angriper alle spillere på lavere nivå gjør at du ønsker å slette og fjerne spillet, spesielt hvis du bruker penger på dette spillet. Du bør bare få lov til å angripe en annen spiller ett nivå lavere enn deg selv. Til frustrerende noen ganger. Dette bør man se på. Moro en stund, så blir du bare sint.
ha det gøy å spille dette spillet 😍, lett å spille og snakke med mange nye mennesker hver dag!
Brutal Age: Horde Invasion Strategické del
Det bør være noe på plass slik at en spiller på et høyt nivå ikke kan angripe en annen spiller på et lavere nivå